Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 30, 2008

söndag

sjukskriven 2 dagar till. Jag kommer vara hemma alla dagarna...
Känns så onödigt att gå till jobbet med allt industri damm och bli dålig igen.

Sitter och väntar på att Tobias ska komma hem. Tyvärr så blev dom uppehållna i sthlm, så dom har inte rört sig hemåt än. Lite trist att dom måste åka så sent! Drygt o köra hem från sthlm kvällstid faktiskt. Hoppas dom kör försiktigt. :)

Försökte ringa Ida tidigare, men hon svarade inte. Får se om hon slår mig en signal när hon ser att jag ringt. *bannar Ida* Vi skulle ju höras sa vi juh!! ;P

Men meeen... Ska ringa o kolla om Pappa o Kim e på väg ner från Rättvik snart. Pappa hjälper Kimpalainen att flytta ner saker. Känns som att det e flyttar överallt just nu. =)

Oh well! Titta klart på lite Dokumentärer här hemma. Tycker om att titta på alla möjliga sorter! Kan ägna en hel dag åt dokumentärer! Så länge dom är intressanta!

bajbaj!

Inga kommentarer: