Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 03, 2008

Bläää Måndag! ;(

Gick hem från jobbet inatt 02.30... Då hade jag gåttt runt på jobbet och mått illa sedan kl 10 på kvällen. Jag försökte verkligen vara kvar. Försökte mig på att lasta flaken så att jag skulle glömma bort illamåendet. Men så fort jag kom inomhus så kom den där dryga spykänslan.
Till slut så gav jag upp, bad Lena skjutsa hem mig då min bil inte har vinterdäck än! Tack Lena Räddande ängel!

Nu sitter jag i soffan o tittar på när katterna busar. Jätte roligt, med tanke på att dom busar i soffan PÅ min lillebror Kim som sover där! ;P Tror han vaknade nu. ;P

Mådde guld när jag vaknade, men känner mig lite illamående nu igen. Måste börja äta bra mat så kanske man slipper sån här skit. Har varit alldeles för onyttig senaste tiden.

Oh well. Tänkte börja kika på Kurosagi idag igen. Får nog börja om från början dock, eftersom det var länge sedan jag såg dom avsnitten!

Hoppas dagen blir bättre! Strålande sol har vi iaf, underbart!

Inga kommentarer: