Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 08, 2008

1 litre of tears

är verkligen rätt namn för den serien.
Herregud vad sorlig och tragisk den är. :(

Men ack så bra!

Har ni inte sett den.... SE DEN! värd varenda minut!

Nu har jag bara ett special avsnitt kvar att se, men tydligen ska den vara minst lika sorlig som dom andra avsnitt i serien.


Oh well. Kvällen har varit trevlig. Var ute o spelade lite Gin Rummy hos Ida och Emil, sedan åkte vi hem och gjorde kyckling tacos tills imorgon. har typ en STOR gryta med mat. ska bli mums. :)

Snart dags att sova Maybe. :P

PÖSS

Inga kommentarer: