Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 27, 2008

snart 9mån tillsammans darling.

Det e fan inte dåligt! Hoppas det blir många fler!

Love you hun. *puss* :)

Igår efter Farbror doktorn lyckades lag locka med mig Ida för o käka lite. Jag kände att jag inte orkade stå o laga mat själv.

Det blev kina mat! Det blev en lunch till mig, samt middag på kvällen till både mig och tobbsson! Snacka om att dom slänger mkt i en lunch låda där! :P göttigt var det. Jag beställde kyckling i curry (vilken var GROTESK stark *mums*) och friterad kyckling. Jag bara äääälskar Kina mat!

Det enda dåliga med Kina är att gymmet ligger brevid, så man går upp för trappen där. hälsar på dom som jobbar på atlet, flinar lite dumt o pekar på att man ska in på Kina istället. hehe synda liiite god mat!
Det var seriöst skitlänge sedan jag var på gymmet. Det känns som fan, Och inte åt det positiva hållet! Jag skäms nästan för att jag står o betalar för ngt jag inte utnyttjar. Så när jag blir frisk måste jag banne mig få med mig ngn o gymma med mig! Jag hatar o gå dit själv. inte avskyr... HATAR...

Nåja, strunt i det nu. På kvällen igår satt jag halvdöd i soffan medan Tobbe, Joel och Ida satt o spelade Mario Kart. Jag deltog väl i några enstaka race, men pallade inte så mkt. Joel ville spela lite Guitar Hero, jag är inte omöjlig, jag drog väl en låt eller så. Men när jag mår dåligt i kroppen så blir jag så fruktansvärt dålig förlorare, även om det kanske inte går så dåligt som jag anser. ;P

sitter mest o svär över mina dåliga resultat... *morr* ;P

Spelade tex lite amrio kart med tobbson idag... stackars älsklingen... jag blev helt galen när det gick åt skogen. ;P skyller på att kontrollerna är dåliga o allt annat jag kan komma på som är till min fördel. ;P

Nu märker jag att det här är babbel inlägg.... skall försöka avrunda snart....

just ja! fick sen besök igår. Lillebror hade ingenstans att sova.. så han fick sig en sovplats på golvet här! (med en madrass som underlag dock) ;)

nu ska jag försöka vila lite. Väntar på att tobbson ska dyka förbi en sväng...
Kommer inte träffa honom imorgon, :( då ska han spela poker med polarna.
På lördag åker han tidigt på morgonen för han skulle hjälpa ngn i församling att flytta. Någong karls dotter eller ngt sådant skulle tydligen till sthlm. Snäll som han är ställer han upp min gubbe. :) Han kommer hem på söndag igen. Då är du MIN! *puss* :)

Inga kommentarer: