Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 21, 2008

Groteskt tidigt

Jadu läste rätt... För att vara en vecka med lång ledighet så är jag vaken groteskt tidigt!
Vaknade med halsont, så det var bara trava upp o trycka i sig en treo. Ska väl lägga mig igen o försöka få 3 h sömn till. Sedan upp o hoppa! För då drar vi till sthlm!

Jag o Tobias älskling! Ska bli så mysigt! *längtar*

Jag börjar bli seriöst trött på förkylningen... Nu tycker jag att jag kan få vara frisk! SIMSALABIM! :P

nähää, inte den här gången.. Daaaaah!

Nu ska jag bara läsa mass mailen som jag såg att min mor precis skickat till mig. Hon e inte riktigt i bollen som skickar sådant vid den här tiden på dygnet ;P Men jag tycker om henne ändå! <3 :P

Nu sova igen *hugs*

Inga kommentarer: