Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 10, 2008

URK.

Vilket tråkigt väder det är ute! Regnar och blåser. Inte alls skoj!
På sätt och vis känns det skönt att jag har min dryg vecka med start idag, speciellt nu när det är sådant här väder! Tycker det kan vara så här tills på söndag kväll kl 15, då hinner de torka upp lite till kl 18 då jag går av. :)

Gårdagen var lugn o skön! Hade tänkt åka upp till far min, men han var onåbar så det gick inte. :/ Antingen är han väl hos ngn dam o friar. Hoppas det iaf! =)

Mot kvällen kom Joel hit, vi tittade på film och spelade lite Guitar Hero. (Trots att jag sagt att jag inte tänker spela med Tobbe nå mer förrän han e sämre på det igen. ;). När Joel drog strax efter 22 så lyckades Tobbson och jag locka hit Hanna, så hon kikade på film med oss. Jag bjöd henne på kyckling tacos med, hon tyckte den var stark ;P

Fatta vad fisig i magen man blir av min mat... Men man ska ju ut med skiten så det är väl lika bra det. :P

Nu är det snart dags för lite frukost, sedan ladda inför jobbet! ha d så gött alles! KRAM

Inga kommentarer: