Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 07, 2008

Äntligen Fredag!

Vaknade 14.30, insåg att det var FREDAG! Dvs jag JUBLADE.
Dagen har bestått av 2 avsnitt av 1 litre of tears (sista imorgon!), ett besök till min morbror (fick med mig Tobbe med), där J A G fixade virus program till hans dator *Erika duttig* ;)

Sedan har Jag och Tobe varit ner o handlat tills imorgon, då vi ska ut till vad o äta mums middag med Ida och Emil o Jojj och tydligen HELA Jojjs syskon skaran! *pust* vi blir många! Louise skulle hänga på också, ska bli så roligt. Vi blir 11 pers om man räknar med Bäbis Salma. :)

Nu sitter jag och väntar på Tobias för även idag blir det en tur ut till Vad. Myspys! Där ska jag göra Blåbär/hallon paj också ska bli mums mums!

Nu ska jag Fara!

KRAM

Inga kommentarer: