Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 13, 2008

Ärligt talat

Gristrött och hel seg... Känns som att jag inte orkar med någonting alls idag.
Blir att sitta här tills dess att jag ska till jobbet vid 13.30.

Hatar denna förbannade eftermiddags vecka. bara jobba jobba jobba, man blir helt förstörd i huvud och kropp. och då har jag inte ens jobbat halva veckan än! *pust*

Känns som att vissa saker i livet står still just nu. Inget alls som händer på vissa fronter. Vill inte ha det så. Känns mkt jobbigt. Jag är på väg till det stadiet att jag inte vill att ngt ska hända bara för att jag börjar bli total Anti. Varför ska jag dela med mig av mitt när jag inte får samma tillbaka?

bläää, nu vila lite så jag kanske blir lite gladare!

Fick prata lite med Ida nyss. Känns som att jag var typ superseg i telefonen. Hoppas du inte tog illa upp Gumms. :) Har tänkt sno henne nästa vecka så att hon kan leka Hitler hemma hos mig så jag får ngt gjort!


nu vila *zZZzZz*

5 kommentarer:

Ida sa...

Ingen fara gumman. Jag var också duktigt seg.
Jag tycker inte heller om dina helvetesveckor... man ses juh typ aldrig :/ När jag är hos dig i nästa vecka o leker Hitler så får vi svänga inom Vallonen o ta en fika. Känns som om att jag behöver Erika - Ida tid! Så de så!
Hoppas du inte dör på jobb. Då hade jag blivit ledsen i ögat.

Kramen!

Erika sa...

Nä, det blir inge dater alls. skiit tråkigt! :/

Jaaaa, vallonen! om jag har råd! ;P

Naaaawh söta gummsan! Jag ska inte dö LÅVAR! *KJAMAS*

Ida sa...

Mmm, om jag också har råd (känns som om att det är självklart på ngt vis med tanke på hur rika vi båda är just nu ;) )

Jag är tröttis :( Inte alls lika tröttis som dig antagligen men ändå tröttis.

Kramen!

Anonym sa...

är det du och tobbe nu lr? :)

Erika sa...

Anonym: vem? Det har varit jag och Tobbe sedan slutet på Februari/början på Mars...