Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 08, 2008

Biljetter

Till Black Stone Cherry är härmed inköpta! :)
Den 21 november åker jag och Tobbe till Sthlm för att se dom! ska bli så roligt att göra ngt! Första gången bara han o jag för den delen! :) *längtar*

Jag hade verkligen velat se Alter Bridge den 10:e December med, men jag är tyvärr på Robot utbildningen då. Jag kollade upp om dom skulle spela i Göteborg med, men icke. :/ Det hade varit perfekt då utbildningen är i Gbg.

Oh well, jag är nöjd bara jag har fått se Black Stone Cherry igen. :)

Nu sitter vi ute i Vad. Grabbarna och Jeanette spelar Texas Hold'em, Ida o Jojj grundmålar hallen. Jag sitter här vid datorn. Såg nyss världens största spindel i hallen så jag är lite misstänksam mot det rummet just nu. ;P

Maten vi åt idag var suverän, jag fick tom kyckling tacos kvar som jag kan ha till lunch i veckan! GJUTET eftersom jag inte orkar laga mat när jag jobbar eftermiddag.
Hade tänkt göra en paj med, men vi blev för mätta efter maten. Tror jag ska fixa det lite senare kanske... :P Mums med smulpaj!

Får lite "sakna morfar"- perioder. Inge roligt... Jag blir så ledsen... Som dom flesta nära mig vet så är ju jag o lillebror Marcus dom "blödiga" i vår familj. Det gör mig ingenting, hellre att jag gråter än att jag håller det inom mig, vet hur jobbigt det är.

Oh well. Ska försöka piggna till lite nu, en kopp the o lite kort så löser det mesta sig. :)

Inga kommentarer: