Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 12, 2008

Långveckan...

Precis kommit hem från jobbet. Har jobbat 24h hitills i veckan så nu har jag "BARA" 40h kvar. gissa om det känns uppfriskande?? (INTE)

Imorgon kl 22 har halva veckan gått, känns måttligt kul. Längtar redan till söndag kl 18, då jag får komma hem o sätta mig i soffan, helst med tobiasen i närheten, en film lite god mat o veta att man inte behöver jobba förrän om 7 dagar! UNDERBART! *längta*

Nedräknigen har redan börjat! :)

En till nedräkning är till Black Stone Cherry nästa vecka! Den 21 brummar Tobbe och jag till sthlm för att se dom. LÄNGTAR som fan! Det första tobbe o jag tar oss för att gör tillsammans, och det är sannerligen på tiden då vi "umgåtts" i snart 9 månader! :P

Nu ska jag snart få lite käk, blir snabbkäk, strips och kebab.... ska bli MUMS. :)

En sak till som bar dök upp i mina tankar är att det vore skönt o kastrera kissarna så fort som möjligt... Så att Tobbe kan ta med sin "lilla" Sano hit igen. vill inte att min bäbis Mizuki ska bli på smällen juh. :)

nu blir det RELAAAX time!

Over and Out!
PEACE!
PUSS! :)

Inga kommentarer: