Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 04, 2008

Festivaler

Sitter o väntar på att dom ska släppa Lineup:en tilll Download. Längtar som en tok tills nästa sommar! Jag hoppas bara på att Tobbe kommer ha råd att åka! Men det får visa sig. Inte lätt alltid tyvärr. :/

Ska dock kolla upp lite fler festivaler, som tex Reading, ligger bra mkt närmare London vilket innebär lättare att ta sig dit och en mkt billigare resa förmodligen!
Det skulle vara roligt att åka på Wacken i tyskland igendessutom ! Jag har för mig att det är 20års jubileum nästa år. Men rätta mig gärna om jag har fel! =) Förra gången jag var där var det 15års jubileum o helt underbar väder (efter att det väl regnat klart första dagen ;)

Får väl se hur det blir. Förhoppningsvis blir det fler än 1 festival. Jag har fått mersmak IGEN! :)
Dessutom funderar en kompis o hans tjej på att tågluffa till England och va med på Download! så vore roligt om man kunde åka flera st! :)

nåja, ska fortsätta kika på det iaf.

Den här dagen har iaf bestått av:
  1. Tittat på Knight Rider ;P
  2. Umgåtts med Anna och blivit bjuden på mat!
  3. Tobbe har försökt byta däck på min bil. Men det funkade inte riktigt. Får kika på det imorgon igen. :/
  4. köpt lite små godis och tittat på lite TV.
  5. Snart åka till jobbet :(

Det är tyvärr så det är. Man måste jobba för att få in pengarna som gör att du kan leva livet! Skönt att det händer lite nytt på jobbet snart iaf! Jag ska åka på Robot utbildning YÄY! :)

Nu mer TV *puss*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej babe! Kul att du skaffat blogg :) Kraam

Erika sa...

Någon gång skall vara den första!! :P

Erika sa...

eller andra ;)