Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 16, 2008

04:44

Ja ni ser ju själva vad kl är....
Jag är kass, riktigt super kass.... Den där jävla förkylningen slog till inatt...
vaknade självmant 04.30 av att jag inte kan andas o håller på o avlider inne i sängen... kryper i kroppen på en!

Igår natt kunde jag knappt somna, + att jag drömde så mkt mardrömmar att jag knappt fick någon sömn alls resterande del av natten. till råga på allt slutade jag 10 i fredags o skule vara på jobbet 6.... måttligt kul utan sömn.

Nu sitter jag här igen, har sovit skitkasst. ska eg vara på jobbet 6. Men jag kommer fan inte palla... Dessutom så känns det som att jag inte vill smitta alla mer än dom redan blivit under veckan.

Igår kväll var Hanna förbi med sin karl (eller?). Vi kikade på en film sedan däckade jag fint i sängen,,,

Apropå ingenting. en bekant till älsklingen har tydligen en väldigt speciell tjej/fru. Med tanke på att hon skickar sms till min karl och önskar att hon låg o mös i soffan bara dom två... hmmm. Issues in relationship maybe??

Håll dig till din egen karl och ge fan i min!

Oh well, till råga på allt så är hon ett vittne, man borde leva som man lär, SPEC om man väljer att följa den vägen i livet tycker jag.

Nu har jag Redigerat bort ditt namn, men jag tänker inte ta bort texten.... Min blogg mina känslor...

Nog för nu.

Ska tjöta lite mer med Hanna, sen försöka sova igen..
kramisaar

Inga kommentarer: