Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 02, 2008

Söndag

Dagen har bestått av att titta på film, titta på mer film, titta till "lilla" Sano hemma hos tobbe, en promenix till coop för att köpa knäckebröd o rökt kalkon, sen MER FILM. :P

Det låter väldigt händelserikt eller hur?

Eg borde jag ha sovit till typ 12-13, eftersom jag ska ut och jobba natt kl 20 ikväll. Men då jag råkade lägga mig 23 igår kväll och somnade på stört så kändes det lite drygt att ligga kvar i sängen längre än till 10, av någon konstig anledning! haha ;-)

Sitter o väntar på att Tobbson ska komma hem från Uppsala. MISS U!
Men det lär väl dröja ett antal timmar till. Hoppas han e hemma innan jag måste dra till jobbet bara. Vill hinna träffa honom en liten stund iaf. :)

Nu ska jag fortsätta roa mig med att titta på nya Knight Rider (Verkar faktiskt helt oki), och gosa med Simba och Mizuki :) Mina kissar!

Kram på er! :)

Inga kommentarer: