Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 18, 2008

härliga långledighet....

Som börjar med att jag e hemma dyngförkyld.
Det känns riktigt pissigt. Men jag kan ju tyvärr inte göra ngt åt det....
Jag blir visserligen förkyld ofta, men inte på den här nivån. Nu har jag allt, hosta, ont i halsen, feber, näsan rinner trots att den e tjock, o en jävla massa gojs i halsen som bara sitter fast....

gnäll gnäll gnäll. :P

Vill vara tillräckligt frisk tills fredag dock så jag kan åka med älskling till stockholm!

idag blir det bara sitta i soffan IGEN o kika film o sånt... pallar inte mer...

Hoppas alla andra får en riktigt bra dag. *hugs*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med ledighet men mindre härligt att vara förkyld =(

Erika sa...

Så sant så! Kul att du hittat hit! *KRAMEN* :) sart e det dax för lill bäbisen o komma med! ROLIGT! =)