Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 16, 2008

Jag blir så trött!

Jag tänker inte försöka ta hand om andras snedsteg! Ta ansvar för det du gjort!
Om du tror att ditt liv kommer förstöras för ngt som kanske kommer sippra ut så kanske du bör tänka innan du talar!

*SKRIKA*

Jag e så fruktansvärt trött! Har mina egna problem och min egen skit att ta hand om!
(Trött ggr 2 i en blogg jag VET)

Jag har mått rel ok nu på eftermiddagen iaf, men så här på kvällen börjar det bli sämre igen... Som vanligt så är jag alltid som sämst under natten.... Riktigt drygt att man inte får sova som man ska... Ikväll innan läggdags blir det en Treo iaf. Då kanske jag får sova natten ut.

Grattis till Marie iaf och nya flickvännen! Bor hon här eller i Avesta?
+ ett stort grattis till lägenheten! jag vet dessutom vem som bott i den innan dig. :P
Måste bli en thé kväll snart! Jag kan nästan lova att Ida e på då. :)

Nu ska jag titta klart på Traitor, var tvungen o ta en varm dusch mellan scenerna för det bidde så fruktansvärt jäkla kallt! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rekommenderar Yogithé Calming.

Erika sa...

Haha! Tack! Kan jag verkligen behöva! :)