Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 27, 2008

Bronkit

Var hos farbror doktorn igår o har tydligen Bronkit, men jag får inge pencilllin för han ville se om jag kunde bkli bättre under veckan. Blir jag inte bättre får jag gå dit o få pencullinus!

Lagom skoj... hostar sönder mig o näsan e täppt som faan...

Har iaf fått ngt för hostan morgon o kväll... o sen knaprar jag ipren o alvedon typ hela tiden. :P

Hade inte ork att ställa mig o laga mat, men så kom jag på att jag faktiskt hade en matlåda som jag fick av Ida o Emil häromdagen. kyckling o klyft potatis! MUMS... så det blir dagens mat! göttigt! :P

borde ner o handla sen. men väntar nog så Tobbe får följa med mig ner. Känns säkrast så. :)

kommer kanske ngt inlägg senare. om jag har ngt att dokumentera här hemifrån lägenheten! *hugs*

Inga kommentarer: