Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 26, 2008

pust

hmmm, försökte updatera min blogg precis men råkade väl dubbelklicka.. dryyygt. måste jag skriva om.

tur att jag bara skrivit några rader. *s*

ska iaf till farbror doktorn på lasarettet idag. E tjock som tusan i bröstet, inte alls nå kuligt.

nu ska jag göra mig i ordning så det bara e o brumma dit.

kram på er sötnosar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det inte är nå allvarligt! krya på dej sötnos=)

Erika sa...

Bronkit bajs. :P fick sjukskrivning 7 dagar! så ska väl vara hemma denna veckan, sen får vi se hur jag gör. :) *kjamaas*