Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 24, 2008

kan inte sova

så jag kikade runt ltie på näntet.

Jag har aldrig kollat in tickster förut, vilken miss! fanns ju flera band jag skulle vilja se!

Jag såg att An café skulle spela i sthlm! Och jag vet att Tobbe har lyssnat på dom. Även fast han sa att det inte är ngt han lyssnar på nu så kanske han skulle uppskatta den konserten?! :)
The Rasmus skulle också spela i sthlm, och det tror jag han skulle uppskatta med! :)

Även om han säger att han hellre vill gå på lite rockigare konserter så kan man nog smyga in lite annan musik med! Jag är väl ingen direkt poptjej (DOH) men jag är iaf öppen för nya saker!

Får se vad han säger om det. :) skickade sms nu. Men han sover nog tror jag... Borde jag med göra... upp kl 05 ni vet. *blääää*

*KRAAM*

Just ja! en sak till Negative skulle spela i sthlm med! ROLIGT *vill*

4 kommentarer:

Emma sa...

Hej Erica!

Det ar tobbes syrra Emma har:P

Jag erkande for tobbe men borde kanske gora det for dig med att jag laser din blogg lite i halvsmyg.. men bror min ar ju sa himla seg pa att uppdatera sa jag vet mer vad som hander honom om jag laser din.. men det kanns lite konstigt att lasa utan att du vet om det.. iaf, I hope you don't mind! :)

Nu vart det varsta babbelinlagg.
Iaf, Overtala Tobbe om att uppdatera lite oftare snalla:)

Bye bye

Erika sa...

Hej Emma!

Det är helt oki att du läser. I don't mind at all :)

Jo jag vet att Tobbe e lite sego, försöker få honom att skriva lite oftare, för jag vet att du kanske vill veta lite mer vad som händer hos honom. :P (Kan iaf tänka mig det!)

babbel inlägg är jag expert på som du kanske har sett av min blogg. haha ;P

Kommer nog kopiera in det här i din blogg.... som jag själv smygläser för den delen. :P *spännande med USA* Utifall att du inte ser detta. :P

Ha det så bra där "långt-bort-i-stan"!

Emma sa...

Da har jag ditt godkanande:p

Kan inte arligt saga att jag skulle slutat last aven om du sagt nej men jag menar, det ar anda bror min en del av bloggen handlar om:P Hoppas jag inte later allt for hemsk. :)

Ha det bra!

Erika sa...

Slutat läst hade inte jag heller gjort. Men det brukar ju kännas skönare när man vet att man inte smyger Iaf för min del :)

(mkt beroende på vem det är man smygläser om dock;)

Ha det bra själv. :P