Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 20, 2008

Mer Mario Kart och Soffliggande

Som rubriken säger... Jag har legat i soffan hela dagen. Försöker få min förkylning att bli bättre genom att ta det lite lugnt. Som vanligt imorse hade jag fruktansvärt ont i halsen, men en treo och lite sömn senare så känns det bättre. :) Nu på eftermiddagen är det nästan oki IGEN. Men det är det typiska med jaget, alltid dålig på nätter och mornar.

Imorgon bär det av till Sthlm med Tobbisen! Black Stone Cherry nästa! Ska bli underbart!
Jag funderar starkt på att åka till sthlm igen i börja på december för att se Lacuna coil, jag vet att jag kommer ångra mig annars... Det är inte ofta man får den chansen här i sverige.

Nu sitter jag o väntar på Jojj o ngn kille som heter Andreas som hon ska dra med sig. Hon ska hämta sina ljus från ljuspartyt. (eller vad hon nu köpte) så det blir väl lite kaffe också.

Tobias gick nyss hem, han ville läsa lite innan Mötet och duscha av sig. Så jag får en nästan nyduschad karl hit sen! MYS! :) Vi kommer väl åka ut en sväng till Ida och Emil då, äta "choklad"bollar och spela Gin Rummy! Blir dock inte sent ikväll om jag ska orka med o köra till sthlm t/r imorgon! Funderar om man ska ta södra vägen o passa på att ta en fika med pappsen och hans nya fjälla vid Heron City eller någerst (som Ida skulle säga;) känns som att det bara är en skillnad på några mil. :)

Ajaa, men det visar sig!

nu kaffe! *KJAM PÅ ER*

Inga kommentarer: