Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 06, 2008

Sista skiftet

Sedan helg! ska bli så skönt! Har gasat runt med hjullastaren och motviktarn på jobbet så jag har fått värk i min handled! hehe. Så jag välkomnar helgen väldigt mkt kan jag tala om!

Sitter hemma o tittar på 1 litre of tears, very very sad story. Japansk serie om en flicka som får en obotlig sjukdom. Ärligt talat helt underbar! blir ett till avsnitt minst ikväll! :)

Var ner till L tidigare idag (massör/vän), beställde lite jultidningar, 3 av hennes ungar säljer så man måste ju köpa ngt litet av alla 3. Som tur var så blev det inte jätte dyra saker!
  1. Nemi Album
  2. Bak bok om choklad godis :P
  3. Julgodis kokbok!

Ska bli roligt o se vad det finns för mums att göra i dom till jul!

Apropå jul så hoppas jag på att få ordning i lägenheten tills dess! Hade tänkt att familjen ska få komma hit i Jul. Jag har ju ändå störst lägenhet här i Fagersta så det vettiga borde ju vara att vi är här. :) Speciellt som mamma och johnny kommer ner från Rättvik med syskonen!

ska bli Myspys!


Apropå inget annat så står i bloggen så är det snart tillökning i släkten och vänskapskretsen! Först och främst ska jag få en liten kusin i december! + att en av mina nära vänner kommer få en liten bebbe i December med! ska bli så roligt! Älskar bäbisar! :)

Dessutom så ska min bror få tillökning i början på Maj, och en annan av mina närmaste flikkor ska få en till bäbis i slutet på april! Fatta vad med ungar! tur att alla inte bor här! då hade det blivit kaos i skallen *S*

shit vad förvirrad den här bloggen kändes.... ;P

Jag får skylla på min huvudvärk, den är inte nådig.

Oh Well! Det blir ltie mer serier nu, sen laga lite mat! Tobbe var här nyss men han drog för att hjälpa familjen flytta ngt kassaskåp, stackarna, kassaskåp är inte dom lättaste! :P
Han skulle iaf komma tillbaka efter mötet ikväll. Så då blir det ett avsnitt av Merlin hoppas jag! =) (ny serie, riktigt underhållande :)

22.00 piiiip ska jag var instämplad på jobbet! så ska försöka hinna med en powernap med! shit alltså. fattar inte att man får händerna fulla av ingenting eg. :P

PÖSS PÅ ER!

3 kommentarer:

Ida sa...

Fullt ös hela tiden med andra ord :P

Erika sa...

Typ! känns verkligen som det! Blääää... Har haft mega huvudvärk hela eftermiddagen o natten, så det ska bli skönt o krypa i sängs nu. **KRAM**

Ida sa...

Fan vad drygt. Att gå runt o ha huvudvärk sådär. Ipren är bra vettu ;)
Hörs ikväll gissar jag :P Kan slå en pling när vi har käkat i vanlig ordning.

Oh! Om du inte redan har gjort det (har inte kollat mitt konto) så kanske du vill föra över pengarna för boken? Den ligger bara till måndag så det är ju kanske bra om den blir hämtad idag?

Kram kram!