Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 30, 2008

Irriterad

som tusan just nu!
Men har lovat en viss person att inte blogga om det, så jag kniper min"käft"? =P

*GAAAAAH*

Oh Well! Dagen har bestått av att jag har kollat till Sano en stund på dagen, sedan lite frukost uppe hos pappsen. Sedan drog jag ut till Ida och Emil. Jag fick följa med dom ut till Sörbo där Emils föräldrar bor och äta lite porterstek! Hans mamma gör SUPERGOD mat!! Älskar speciellt hennes såser. *Dräggel* ;P
Som vanligt var NÄSTAN hela familjen där! :) Dom är sååå mysiga tycker jag! :) Jordnära och trevliga!

Efter det följde jag med Ida o Emil tillbaka till dom. och där fastnade jag till efter 24 :P

Tog mig en tur förbi Sano på vägen hem. Såg ut som att ngn i hans familj varit där. En Överfylld matskål och en lampa som icke lös ngt mer, sa mig att mina misstankar stämde. :P

Nu sitter jag hemma o hostar lungorna ur mig.... Gosar med snissarna (eller inte! Dom BUSAR kl 02 på natten!).

Ska ta min host dämpande grej jag fick, vila här en stund till. Sedan försöka lägga mig och få lite sömn.

Idag kommer Tobbson hem! :) *me like*

Inga kommentarer: