Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 29, 2008

Guitar Hero World Tour

Är ngt som jag bara MÅSTE HA!
Jag skiter i att det kostar mellan 1700-1900! Det SKA bli mitt!!! Det är ett löfte! (till mig själv?) ;)

Pratade med Tobbe nyss. Han var inne på Elgiganten nere i sthlm och skulle prova det. *avis* Jag får helt enkelt se till att köpa det snart, så jag får min kvot uppfylld med. ;P

Sitter och lyssnar på All Ends nu. Deras album är så BRA! :) älskar konceptet med två tjejer som sjunger! Om ni vill höra en bra låt idag... då ska ni banne mig hitta hela deras album! :P

Nä men seriöst, några av dom bästa låterna är:
  1. Just a Friend
  2. Wasting Life
  3. Still Belive
  4. Walk away

Håll till godo mina vänner!

Nu ska jag gosa lite med min flikk kisse som ligger i knät på mig. :)
Hon ska för övrigt knipsas på tisdag, stackars lilla tjejjen. Men det blir bra! Då kan vi ha Sano här också. Blir perfekt! :)

Hon ligger här o spinner som en [bra liknelse - välj själv]. ;P Hela benen vibrerar! haha

Snart dags att göra sig i ordning. Ska smita upp till pappsen o äta lite av potatisgratängen vi gjorde igår! :) *mums*

Blir nog förmodligen att åka ut till Vad o va sjuk ikväll. Nettan tyckte att jag skulle komma ut dit o baka med henne och Ida. Meeeen, jag e ju dålig, så dom får baka medans jag tittar på... Och PROVSMAKAR! Det e jag minnsan duktig på! ;P

Enough for now! Love y'all! :P

2 kommentarer:

Ida sa...

Haha du får allt jobba lite för det goda också *tittar ut i köket* :P Mohahahaha!

Erika sa...

VILL INTEEEEE! Men gjorde det ändå. ;P