Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 28, 2008

Trevlig kväll

Har varit hos pappa hela kvällen. Ätit gott och tittat på Idol med honom och lillesyster!
Hon har tom fått smaka cider. haha hon tyckte om det. :) Tur att hon e 18 :P

Var tvungen o dra till Ludvika idag för o köpa mig ett nytt tangentbord. Duktiga jag lyckades spilla julmust i mitt gamla. *duttig kicka* :P
Jag tänker INTE sitta hemma o vara sjuk utan min dator att sysselsätta mig med!

Har en jävla dryg hosta, jag tänkte ge den till IDa men hon ville inte ha den... Dumma! :P
Men nästäppan e snäppet bättre! Hoppas att det ska vara bra tills tisdag kväll! Då ska jag ut och jobba igen *urk*

Nu sitter jag o väntar på Tobbson, han lovade mig en liten stund med honom ikväll eftersom han drar imorgon. Han sa även att det inte skulle bli så sent, så det får jag väl hoppas att det inte blir. Man vet aldrig med Mr Tidsoptimist. :)

Nu blir det en liten slöstund iaf.

Ha det bra!

Inga kommentarer: