Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 14, 2008

Nedräkningen påbörjad...

24h jobb kvar sedan ledig en vecka... *längtar längtar*
Jag börjar dock bli dålig... Raspig i halsen o börjar få ont med. Jag hoppas det går över tills på söndag när man inte behöver jobba nå mer på ett tag.

Jag har funderat lite över föräldrar... Borde inte det ligga i en förälders intresse att vilja träffa sin son/dotters flickvän/pojkvän? En gnutta intresse borde det ju faktiskt finnas tycker man...
Jag vet iaf att min mor var nyfiken på Tobbson. Det tror jag Pappsen min var med faktiskt.
Det skulle jag definitivt ha varit om det visat sig att mitt/mina framtida barn skaffat sig en "bättre" halva... Ni får gärna lämna er åsikt...

nåväl... Alla är väl olika i guess...


trött som fan i skallen nu... jobbat 40h hitills... 24h more to go....

kram på er alla....

3 kommentarer:

Ida sa...

*försöker igen* Dumma blogger dödade min kommentar :(

Skrev iaf att i min släkt frågar alla. Inte bara mina föräldrar utan alla vill veta om man träffar någon och den konstanta frågan när man säger att man gör det är "Jaha, när får vi träffa honom då?" och sedan slutar de inte tjata förrns de får träffa honom.

Så jag tror absolut att alla i ens familj och nära bekantskapskrets är intresserade och nyfikna. Sedan om de låter det höras utåt är kanske olika. Men jag tror att de som vet att det finns ngn speciell i ens unges liv, de frågar och mer eller mindre kräver att få träffa den personen. De som inte gör det vet antagligen inte om att det finns någon...

Carolina sa...

klart en förälder vill träffa sitt barns tjej/kille! :) Annars måste det vara något som är fel i deras familjerelation..

Erika sa...

Carolina: Ja det tycker ju jag med.

Ida: ja jag vet ju hur din mor var direkt när du berättade om Emil, typ 1000 frågor!! :P

Nåväl. Det löser sig nog!