Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 24, 2008

Söndag

vilket innebär jobb imorgon! Börjar 06.00 så jag ska lägga mig o grisa lite i sängen nu.

Idag har det varit lite tvättstuga med Tobbe, jag hjälpte honom lite.
Efter det bar det av ut till Vad för en kopp kaffe och någon omgång med Gin Rummy :P

Nu på kvällen har vi umgåtts med Joel (Tobbsons bror). Tittade på Apartment o snackade lite. hur trevligt som helst! :)

Nu sitter jag här själv iaf med mina snissar. Sängdax som sagt, om jag nu kan sova.... Råkade grisa lite för länge imorse. *ajaj* :)

Hoppas alla har d gött. Hoppas även att alla tar sig till jobbet imorgon bitti. Det ska tydligen vara oväde rinatt. Stormvarning i flera delar av landet... Hoppas jag slipper det bara när jag ska till jobbet.

Nu Griiiisa. *kram* :)

Inga kommentarer: