Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 22, 2008

Min Kära mor

Tyckte synd om sin sjukling dotter när jag ville låna en 100:lapp, så jag fick mig en extra 100-ing att köpa ngt gott för...
Nu sitter jag här med en FET smågodispåse som jag och Tobbe ska tjocka i oss! =)
(vi som verkligen behöver godis. Det e bra för psyket har jag hört ;)

Tack älsklings mammsen :)

Blir nog lite film strax, med en kopp thé till och mjuk pepparkaka (som jag också köpte för pengarna från mammsen :)

MYS dvs! *me like*

Fick precis telefonsamtal.... hehe Från Tobias, som sitter inne på min toa och eeehhh... trycker? (vill helst inte se det bildligt talat) ;P Söta han ringde bara för o säga att han älskade mig. Ungefär som att han kommer vara borta flera timmar.... på min toalett! *tycker synd om toaletten nästan* :P

När vi ändå pratar om telefonen så ringde Lone idag! Var så skönt att höra henne! Var toklängesedan vi träffades! Sist var i slutet på augusti när hon kom hit med min lilla Mizuki. Nästan lika länge sedan vi pratade i telefonen också! Men stämningen är alltid densamma även om vi inte pratar på ett halvår. :) *love you hun*

Det gäller er andra av mina gummor också! Jag älskar er sötnosar! :)

Inga kommentarer: