Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 22, 2008

Black Stone Cherry

Var suveräna som alltid. :)

Åkte vid 13.20 igår, framme vid 16.00 efter en felkörning. Tog oss till Globen området och åt lite mat, Tobias köpte lite Japanskt thé.

Hur mysigt som helst. Bara jag och Tobias!

Konserten var sååå bra! Lite gitarrsolon, trummsolon, annars fullt ös! Verkligen värt resan dit (och hem)! Konserten slutade strax före 11, men vi åkte inte för det. Vi väntade på att dom skulle komma ner o ge lite autografer o snacka lite. Skit trevliga killar! Jag fick dom att signera min Download tygnyckelring eller vad man nu ska kalla den. :P

Den skall härmed läggas undan för att ICKE förstöras! :P

Var riktigt drygt att åka hem dock, det hade börjat snöa och runt -4 ute... inge bra väglag. sthmls vägen gick runt 100-110, men efter Västerås så kunde man åka i MAX 90. Vid Virsbo träffade vi på en söndags åkare som åkte runt 50-70km/h skapligt drygt.. gick inte att köra om eftersom han/hon/det höll sig mitt i vägen dessutom. + att snubben körde utan hellys!! skapligt livsfarligt...

Vid den tiden var jag riktigt trött också så jag kan tala om för er att det INTE var speciellt varmt i bilen. ;P

Oh well. det hela slutade lyckligt och vi var hemma vid 02.00. Vi gick o la oss direkt och slocknade som två ljus. ;P

Idag blir det en ensam dag. Tobias kom på i sista stund att det skulle vara ngn fest för ungdomarna i församlingen idag.
Eller ungdomar, pratade med Tobias precis och han sa att den äldsta av dom yngre vara typ 12-13... För mig känns inte det som ungdomar.. Det känns som BARN... så snarare en fest för barnen i församlingen då... ;P


Till på köpet så e Ida o Emil inte e nå folk sugna.
Trist!! Men man måste ju få ha ensam helg ngn gång också.

Så det blir att sitta här o gosa på katterna.
Trist som fan dock. hade tänkt försöka vila ut idag, men har redan sovit tillräckligt länge så jag får bara spasmer i benen om jag ligger mer.

Vet inte vad jag ska hitta på, känns som att jag inte har ngt direkt socialt umgänge för tillfället. Dom flesta är ju upptagna eller har planer på lördagar.
Lite sent ute att ringa ngn kl 16 en lördagseftermiddag. :P

Men men, jag får göra det bästa av situationen... Spela Wii tror jag faktiskt.
Borde laga mat, meeeen ORKA! (inte)

**

Inga kommentarer: