Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

november 24, 2008

Mitt Tålamod

Börjar tryta. Jag orkar inte mer snart...

Jag tänker inte gå in på detaljer då jag vet en som läser min blogg som jag känner inte har ngn rätt i att veta...

Men Babe, du vet vad jag pratar om. Make it happen.... Jag tröttnar snart.... eller är trött redan kanske man ska säga... Finns inte mkt lust kvar här om jag säger så...

Det finns bara en viss mängd ursäkter/skit jag tänker ta!


Nu över till ngt helt annat.

Robotkurs v50 i Götebort! framskrider som planerat! Börja Dagtid v.51 fortsätter inte som planerat - SKÖNT! Då får jag min långledighets vecka! :P *jippie* sedan är det jul, då behöver jag bara jobba 2 dagar sedan ledig. Efter det som alla vet, Nyår! jobba 2 dagar sedan ledig 2 och jobba en. hur bäst som helst! :)

Helt apropå Göteborg! Jag skulle vilja veta om det finns ngt man kan roa sig med där på vardagskvällar? Speciellt då v.50 :P Typ skitbra musik eller ngt sådant!
Vet ni så kan ni väl lämna ett avtryck! :)


Snart Jul. Jag tycker om julen normalt sett. Jag älskar att få köpa presenter till min familj och mina vänner. Men i år har jag faktiskt inte råd att köpa till er. Sitter ju med min svindyra hyra själv här hemma i lilla Fagersta, med en lön som har sjunkit med en 3-4000 i månaden det här halvåret, eftersom jag gick på 4-skift ist för ständig helg. Riktigt drygt!

Men jag får se det som så att jag får helgerna till att umgås med mina vänner istället. Och Tobias såklart. *love*
Tid med dom närmaste betyder mer än pengar i långa loppet.
Blir trist bara om jag känner att jag behöver byta ner min fina "lilla" lägenhet. då skulle det bli -->*SAKNA*<--- :õ(

Nu blir det lite serier sedan ska jag sova. ska upp 5 imorgon bitti. *blää* :P
Jag lyckades faktiskt ta mig till jobbet trots enbart 2h sömn natten som var. *stolt* ;)

ja just ja!! Snacka om otursdag! Först äter jag en kaviar macka o får en allergisk reaktion! haha! Mina läppar blev helt svullna och fick som blåsor under läppen! :P

Sen till råga allt halkar jag på massa tectyl/olja som ligger på golvet så jag drämmer i knät mitt som tusan i golvet. hehe

Om inte DET var nog, så tappade jag fästet med motviktarn när jag skulle upp för en brant nyplogad backe = svinhalt!! så jag damma rätt in i väggen med baksidan! Ja blev skiträdd! hahah! :)

Så ser en normal måndags morgon ut för mig på Atlas copco här i lilla byn. :P

nu tv som sagt. :) *kramis*

2 kommentarer:

onlyGackt_san sa...

stakarn du vet att somebody loves you tenderly
:P
puss

Erika sa...

Someone här Loves you too Hun. *puss*