Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 01, 2008

Städning

idag... Ida är här o delegerar uppgifter. ;P

Ska bli skönt att få lite ordning... LÄNGTAR!

På onsdag köper jag ny soffa. Ida o Emil drar med släp så åker vi till Vås o fixar soffa... + att vi ska fixa lister till mitt vardagsrum! *jippie* då blir det fint! :)

nu städa lite till. :) och spela lite Mario Kart vid väl valda tillfällen! :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med ny soffa=) vad blir det för trevligt?

Erika sa...

Blir en Ektorp hörnsoffa i svart från IKEA. :P
ska bli så skönt att få ngt nytt att sitta i faktiskt! :)

Anonym sa...

Oh najs får jag komma och prov sitta sen och se om du gjort ett bra val;)

Erika sa...

Lätt att du får! =)