Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 30, 2008

Nyår....

Blir att tillbringa själv hemma i soffan. Marie skulle kanske dykt upp. Men hon känner att hon vill vara hemma.
Anna skulle dykt upp efter jobbet på kvällen men hon har blivit sjuker, och Ida ska vara ute i Sörbo med familjen. Pappa har jag ff inte pratat med sedan Julafton... Och Tobbson e ju i Skåne.

Så uppenbarligen blir det att fixa så mkt bra filmer som möjligt för det kommer vara skit trist imorgon...

Nåja... har ju kissarna iaf!

nu blir det Ghost Hunters. Mr GitZ sa att det ska vara bra. så jag ger det ett försök. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är välkommen hit men jag är nog inget jätte roligt sällskap just nu...=(

Erika sa...

Tack gummsan. Jag får se hur jag gör. KAnske åker bort över dagen istället.. *kramisar*