Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 24, 2008

...

update....
orkar fan inte kolla film..... orkar nog ingenting ikväll faktiskt..
Alone on christmas eve...NOT SO FUN!
det suger faktiskt riktigt rejält. Ändå orkar jag inte tränga mig på hos någon heller....
Mamma ville att jag skulle med upp till morbror min, men det känns som att det blir för mkt folk där faktiskt.... Ska försöka gosa på mina katter, funkar inte det får jag väl gå o lägga mig helt enkelt... Känns etremt dumt att sitta här och nojja när jag kan ligga i sängen o Tryna....
--------------------------------------------------------


Tobbson valde att inte dyka upp alls idag... Känns ju jävligt roligt....

INTE.....

Jag trodde verkligen att han skulle kunna respektera mitt liv med. Men tydligen är det bara jag som ska respektera hans liv....

Har "bråkat"/argumenterat med pappsen idag med.... Jävligt roligt det med.... INTE
Men trött på att han ska vara obstinat tonåring vid 50 års ålder....

Tack ni som valde att dyka upp idag iaf. Love you all...

Extra tack till Johan som dök upp helt oplanerat! Johnny e helsåld på dig :P

Nu har alla åkt hem för idag. Imorgon kommer Ida hit någon gång mellan 12-13, + att Mamma o Johnny skulle komma hit o äta frukost + att vi ska äta upp julmaten tillsammans! ;P
blev massor över :)

Funderar på att sno Ida o Emils soffa imorgon kväll kanske. Beror lite på hur det ser ut för dom? No promises dock. :P

Nåja, nu ska jag sätta mig i soffan o glutta ngn film. Kanske en halv film iaf, för jag e slutkörd i skallen....

god jul . . . . .

4 kommentarer:

Ida sa...

Om jag tindrar med båda ögonen i jeanettes riktning kan jag nog få henne att sova i sörbo dessutom ;) Då får du till o med en säng OMG ;P

See you tomorrow. I'm gonna eat so much that i PUKE :P

Erika sa...

gulle du :) men vi får se som sagt. lovar inget. :)

jag tänker inte spy... men bra nära. ;P

Ida sa...

Ingen fara :) Inga löften är nödvändiga alls. Du gör precis vad du känner för :)

Blir inte att äta tills jag spyr idag. Huvudvärk ab -.- sov alldeles för skumt inatt.

Tycker om din mamma :) Hon är go.

Erika sa...

Det e lugnt gumman. Var hemma o slappa istället. JAg ka nog roa mig på ngt sätt ändå. :)

Jag har också sovit skumt... haft ont i nacke o ut i armen´... Men men :P

Mamma tycker om dig med bara så du vet. :)