Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 17, 2008

........

Updatering av kvällen. Blev till att släpa mig ur sngen för o göra lite käk. kan ALDRIG sova då jag e hungrig. ;P

Blev tom en film, utan att jag somnade efter halva...
Jag är ensam ikväll/inatt då jag inte pallar med att ha ngn här... (sorry älskling)
Men i morgon blir det förhoppningsvis lite bättre.

Tobbisen har lovat mig nybakat imorgon bitti. som ett litet förlåt för den här dagen.
sötnöt mitt.... Love U! Vet inte VAD det är för nybakat, det vill han inte avslöja... Jag får inte ens gå upp före 10 imorgon säger han. "Jag som alltid e uppe med tuppen" *harkel* ;P

Nu sova medans jag ff e trött. *s* kram!

Vaddå hormoner i obalans..... xD

________________________________________________________________
guld och gröna skogar blir man lovad. Men det händer ALDRIG ngt..... (iaf lovad gröna skogar då ekonomin inte tillåter guld)

urk....

Varit ute hos Ida o Emil i Vad några timmar.... Dom e bra sällskap är man mår sämre...
Nettan var också där. Mys tjejj. :)

ska försöka sova tidigt nu... mår blä...

Hoppas festen i helgen gör att man mår lite bättre... Få träffa vänner som man sällan umgås med..

Just ja!
Tack Zwirre för julkortet, bidde superglad! :)

nu gosa med kissar i sängen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Varsågod Erikan, jag valde ut de människor jag bryr mig mest om i år istället för att skicka runt julkort till halva Skandinavien :)

Erika sa...

Naaaawh. Jag känner mig mkt uppskattad måste jag erkänna :) Det var möjligtvis inte så att du gick hit med kortet måhända? jag fick ngt en bra stund senare än posten kom. :P

JAg e såååå dålig på att skicka vykort... jag skrev ett till Idas mor o far, men det har inte blivit postat ÄN. ;P skrev det för typ 2 veckor sedan *s*S

Anonym sa...

Imorn ja eller förlåt senare idaag, blir det new yorker shopping för hela slanten;) okej och kanske nån julklapp:P

Erika sa...

Marie: Lätt! :P

Anonym sa...

Hehe, nejdå jag gick inte dit med det, då hade jag ju inte satt frimärke på det :) Det är lite underligt lär jag säga, jag får oxo posten i 2 omgångar nu för tiden. Fick räkningar tidigare idag vid ett tillfälle, och när jag kom hem från ombudsmötet hade jag fått 2 ton reklam + ett par julkort :) Måste vara något nytt.

Erika sa...

Zwirre: Tror det beror på att vi har fått hit citymail nu med sörru. :) två postar = två utdelningar. ;P

*erika har slutledningsförmåga* haha