Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

december 31, 2008

Det går inte

att ha dörren öppen till sovrummet när man ska sova... Katterna härjar satan på nätterna o mornarna!!

Ligist Snissar!!! Iaf Sano och Mizuki. Simba e lugn som vanligt. :)

Nu ska jag åka till Mormor är det tänkt. Hon fick inte upp sin bildörr så jag msåte köra henne ner på staden så hon får handla lite. :)


Ha en Mysig Nyårsafton alla! *kram*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År!! Hoppas du har vägarna förbi Örebro något snart! ;) Kram

Anonym sa...

Gott nytt år på dig Lady E :) Hoppas att du snart känner dig lite bättre iaf. *kramar*

//Z

Erika sa...

Maria: Skulle nog behöva mig en tur ner snart tror jag. :) fr den 12:e är jag ledig en vecka. Synd bara att lön inte har varit då. :/

Zwirre: Man får tacka. Förkyld o åter förkyld, hoppas jag får må bra snart. Börjar ta på Psyket med att va dålig. Man orkar inte riktigt.
Hoppas d e bra med dig o att ditt nyår blir super. *kramas*