Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 01, 2009

Nyårsafton

Tillbringades först på STan med mormor. Apoteket, Franzéns, KINA, Pikkaboo och till sist ICA. :) blev faktiskt några timmar. Mysigt var det iaf! :)

Efter det blev det dusch o lite gos med snissarna, sedan tuffade jag ut till Vad med bilen. Väl Där spelade vi Settlers, drack thé, Spelade Gin Rummy , pratade och till slut kom Emil hem! Då brummade vi ut till hans föräldrar i Sörbo där vi blev bjudna på Smörgåstårta! MUUMS Barbro e bäst på o laga maateeen :P Till det drack jag lite glögg. Efterrätten bestod av en kopp thé och en Baileys. Fick smaka välrdens godaste drömmar. Dom typ EXPLODERADE i munnen... såå saftigt underbara! Nu kommer jag ihåg varför jag ÄLSKAR drömmar.. *kakmonster*

Nåväl, efter Sörbo drog vi tillbaka till vad där vi spelade mer Settlers, Pangade lite raketer, åt upp mina ostbågar o deras chips (tillsammans) .

Nu så har Jakob skjutsat hem mig. Han kom upp o kikade på Sano, konstaterade att han blivit stor... ;P Tyngre än kissen i Sörbo till och med. haha

Jag tycker verkligen om Emils Familj! Hans systrar och hans föräldrar + birgits barn då :) Dom får mig alltid att känna mig välkommen där ute. <3

Nu blir det iaf sängen.... kl är efter 02.... *pust* Imorgon/Idag blir det till att sova lääänge...

Gott nytt år på er!

PS. om 10dagar fyller jag år! dvs den 11:e :P Jag blir 21!!! IGEN! :P

Puss på er alla. Speciellt till mitt lilla Lammkött som tyvärr är nere i skåne ff! Love YOU Pälsk!

Inga kommentarer: