Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 02, 2009

..........

Men eller HUR att jag fick sova! Kattsaten pinkade det första han gjorde på golvet i genomgångsrummet till mitt sovrum! Så bara upp o skura! Det är skapligt irriterande!

Du skulle accepterat att jag la ut för kastreringen av honom tills vidare älskling! Det är nämligen mina golv han pinkar på och JAG som får torka upp skiten!

Jag har tröttnat. Sedan Tobbe drog i Söndags har han pinkat på mitt sovrums golv (även på mina gardiner där), på mitt vardagsrumsgolv (även där på mina gardiner) och nu på golvet i gula rummet (i ett hörn där pinket åkte IN UNDER GOLVLISTEN)! Det är inte kul! Jag lovar!

Han har seriöst gått igenom nästan alla rum nu (förutom köket tack o lov). Vilket är 4:a rum + 2 hallar! Imorgon så vet jag en kisse som får ta sig en tripp hem till Husses lägenhet...

Börjar tröttna på att det luktar kattpiss i hela jävla lägenheten.....

Nu är jag övertrött..finns inte e chans i världen att jag kommer kunna somna.... Tur att jag INTE ska upp o jobba....

Inga kommentarer: