Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 03, 2009

hr skönt som helst!

Att min Gubbe e hemma! :)

Igår var jag ute i Vad en sväng o hämtade min bil. Spelade lite settlers och drack thé.
Sedan bar det av in till stan o handla hem lite mums o sånt eftersom Tobbson skulle komma hem! När jag väl kom hem från affären så var tobbe redan hemma hos mig! Myyyys! Då blev det lite korv med bröd, jordnötsringar och Chips. :)

Senare på kväll (natten) så drog vi ut o panga lite småraketer tillsammans med Joel, Jimmy, Joni och Kimi.! Var skojs som tusan! Sedan följde Joel och Jimmy med mig och Tobbe hem hit. Vi tittade på Rec och höll på att skita i brallan allihopa. :P killarna drack lite öl och grogg medans jag hällde i mig Thé. Halv 3 drog grabbsen och Tobbe o jag kom i sängs strax efter det... snacka om långkväll! var hur trevligt som helst!

Idag gick vi hem till Tobbe en stund, när grabbsen vaknat. han plockade upp lite restvätt och diskade. Efter det gick vi alla 4 hem till mig och åt tacos! hur gott som helst!
Medan vi tillagade tacosen så kom Ida, Jeanette och Jakob förbi! dom två sistnämnda har ju aldrig spelat Wii, så det var intro för dom idag. Det blev Mario Kart! tror dom hade skoj för dom lät tävlingsinriktade ;P

Nu har alla åkt hem och vi har vilat lite på maten.

Ikväll ska vi ut till Vad en sväng. Kanske spela lite kort eller settlers! får se vilket det blir. :)

I vilket fall som helst så är det super mysigt att umgås med alla. :)

Nu ska jag krama lite på herrn! (så fort han kommer ut från skithuset ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, lyxx å ha gubben hemma *vill osså ha min*
Hoppas allt e bra med dig tjejen, bli ju såå länge mellan gångerna.. Du har inte flyttat eller nåt? ;)
*kramas*

Erika sa...

Hej gummsan. :) det e oki med mig. har varit sjuk IGEN.... Men hoppas på att återhämta mig nu... (Trots den satans långveckan jag har på jobbet nu ;( )
Jag har absolut itne flyttat, ;P du då? =P hehe
Hoppas karln din kommer hem snart! pöss o kraaam. När blir kalaset förresten? =)