Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 02, 2009

Wihooo!

Idag kommer Pälsk hem! Jag har talat om för honom att han är min i helgen!
Han har bara hållt med i det så nu i helgen blir det GARANTERAT mysa av! :)

Tänkte laga nå god mat imorgon. Men gör bara ngt lätt typ Tacos. Däremot tänkte jag nog göra ngt riktigt gott med Kyckling filé på lördag! :) Typ Kyckling/curry gryta med paprika, bambuskott och vattenkastanjer... HIMMELSKT gott. :) Kanske liiite creme fraiche för å få den lite krämigt :)

Vi måste ju passa på o umgås den här helgen. Sedan kommer jag jobba 7dagar. Lär inte bli tid att hinna ses ngt då direkt! Förutom ngn timme på kvällarna efter att jag slutat jobbet såklart... (+ att älskling förmodligen kommer sova här några dagar som vanligt om jag har riktigt tur :)

Om någon försöker få tag i mig nästa vecka, kom ihåg att jag jobbar Mån-Fre 14-22 sedan lörd+sön 06-18.

Nu msåte jag lägga mig..... kl är mkt...

Har tittat på Ghost Hunters i några timmar... typ 4:a avsnitt eller ngt... :P

The Curious Case of Benjamin Button var BRA! Mkt sevärd. *me like*
SE DEN! :)

Inga kommentarer: