Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 13, 2009

mkt riktigt!

TRäningsvärk delux. Den kom redan igår kväll... brukar nästan aldrig få träningsvärk samma DAG som jag tränat. haha... Men känns rätt oki idg faktiskt!

Jag har varit uppe sedan 08.40, idag också! :P Ska iväg till Gymmet med Ida o Emil igen. sedan blir de tnog en dag vila o sen köra på torsdag igen! Tänker inte slita ut mig direkt första veckan. ;P
Fick iaf samma träningsschema som Ida o Emil har. ka bli skojs o se hur det funkar!

Hoppas jag hinner träffa Emma o gänget på gymmet idag. :) Får köra lite längre på cykeln om dom inte kommit när jag e klar. :P

nu måste jag nog springa. Ida o Emil ska plocka upp mig! bajbaj! :)

Inga kommentarer: