Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 31, 2009

partyyy

Hmmm. precis hemkommen från kärrgruvan och lite PARTY... var riktigt trevligt att träffa Emma o Nickos polare! hur gör mysiga som helst. Me really like "teddyn" Jenny! Hon e Göööör mysig, :)

O alla dom andra... kändes bra att få komma bort o koppla på andra tankar!

Suveränt!

Idag blir det 50års kalas! ska fira mammsen! Blir att försöka smita ner på stan idag o köpa ngt... Ida och min bror med familj ska var med på presenten! skojs! :)

dickens mat... mmmmmmums!

Återkommer när jag e nykter!!!!

Har haf ten SKITBRA kväll! *KRAM*

Inga kommentarer: