Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 15, 2009

.....

bilen krockad, jag e stel i nacken, Tobbe har sår på fingret.... det är halt ute.... lastbilar är dumma... även diken och vallar längsmed dikena e dumma..... ;(

3000:- i självrisk.... Vet inte hur det blir med örebro.... jävla bajs skit....

Men jag fick iaf en Semla när vi väl kom till vad...

nu vila sig lite...

*zzZZZzZZzz*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sweeti! Gumman! Hoppas du mår bra! **kramar**

Anonym sa...

Usch vad läbbigt. Hoppas nacken mår bättre! Kram!

Erika sa...

Louise: Jag mår sådär. går på halvart känns det som...

Maria: Snarare sämre idag. Men jag kommer ta det lugnt i helgen så jag hoppas den mår bra tills måndag. *kramas*

Anonym sa...

usch vad otackt med bilen... du borde ga till lakare och kolla nacken for sakerhets skull - whiplashrisken etc.... kram krya pa dig!
//lisa

Erika sa...

Lisa: mmm, vet att jag borde det... men jag får inte tummen ur stt göra det. :P