Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 27, 2009

Snack

Har haft Tobbe här precis...

Nu är det officiellt slut....

Många många tårar, en hel del ord.... Från bådas sida....

Jag älskar honom trots allt..... Man kan inte döda en känsla bara för att man vill....

Men jag önskar att jag kunde döda mina känslor.......

Fick väl lite förklaringar på allt som hänt.... Vissa bra, vissa mindre bra...

Han säger att han älskar mig fortfarande.......

Känns både bra och sugigt...

Ibland önskar jag att antingen jag var Vittne eller att han INTE var det... För då hade dom här problemen inte dykt upp..... (Om man bortser från vissa problem med gifta Marior nere i Karlstad trakten)
Då hade han inte behövt välja....

Nåja, nu är läget som det är....

Försöka gå vidare till nya jaktmarker eller ngt....

Off

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ord! Alltid alla dessa ord. Men som du nog säkert vet talar handlingar mer än tusen ord. Du kan alltid säga en sak och göra en annan. Det vet alla.
Jag hoppas att de blir påkommna, det gör jag verkligen. Då blir båda uteslutna och Tobbes familj får se att han inte är den ängel dom verkar tro att han är. Det kanske skulle vara välbehövligt för honom och inse vidden av det hela.
Men hur som helst måste det ha varit lite skönt att ställa honom mot väggen. Det skulle i alla fall jag tyckt. Även fast man hade vetat svaret på de flesta saker där.
Men att se hur han försökt slingra sig.

Och att ha mage att säga att han fortfarande älskar dig? Det är fult! Efter allt han har gjort är det tydligt att han inte vet innebörden i dom orden.

Jag hoppas att du kommer över honom snarast! Och vill du har någon att umgås med är det bara att ringa. Jag vet att du vet hur man använder en telefon. ;)

Tycker om dig gumman! Ta hand om dig så får vi höras! *kramar om*

Anonym sa...

Jag minns den där känslan av att vilja kunna ta död på allt man känner, och det funkar ju helt enkelt bara inte. Det tar tid för allt att lägga sig, och att använda uttrycket "Tiden läker alla sår" känns inte heller rätt.

Ärligt talat, det är nog den största lögn som finns. Tiden skapar bara fler ärr, men de ärren är där för att minnas och för att lära sig ifrån.

Du kommer att gå starkare ur det här när det väl fått sjunka in, det är jag säker på. Jag gjorde iaf det, och det mesta som finns kvar då är faktiskt de ljusa minnen man hade, även om man har sina mörker stunder ibland.

Du ordnar det vännen.

Kram

//Z

Anonym sa...

hej tjejen. trakigt att hora om din hjartesorg, hoppas du kanner dig stark nog snart att ga vidare. manga kramar, lisa

Erika sa...

Jojj: du e bra söt. *krama om*

Zwirre: Jag tycker att du har helt rätt... Man blir ärrad av det man upplever. Men samidigt lär man sig av sina "misstag". Jag för min del kommer ju undvika "lammkött" för ett tag.... Såvida Lammköttet i sig inte är Väääldigt moget... ;P nästan övergött!

Lisa: Tack så mkt. Jodå, jag har redan börjat gå vidare. Det är bara att hålla ut dom gångerna man mår lite sämre. :) *kram*

Alla: Me lika you a lot. *KRAMAS*

Ida sa...

Övergött kött lät inge gott. Ungefär som en väldigt medium-RARE stek... har för mig att du inte äter sådana heller.. men hm... om man jämför det med korv kanske det faller dig mer i smaken, så länge du får tillaga dem så att de är döda ;) Sådär...svarta som afrikaner ungefär. Eller?

PÖSS!

Erika sa...

hmmm. Ida jag sa nästan!!! välstekt köttbit då! :P
varit länge i stekpannan! ;P

Jo,. jag skulle nog kunna skaffa mig en riktig blåneger tror jag. :P

Undrar hur min mormor o morbror skulle reagera... vore nästan roligt att lista ut. :P