Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 22, 2009

....

det är sällan jag hatar ngt. Men just nu hatar jag att jag saknar dig.... Jag avskyr att du får mig att känna så....

Ska du ignorera mig hela helgen så vet du ju med dig själv att du har dumpat MIG.... jag tänker inte säga dom orden till dig. Jag tänker inte ta ifrån DIG det ansvaret.....

Lovar man ngt håller man det... Man skiter inte bara i det, speciellt inte när det är viktiga saker det handlar om...

Du är skyldig mig ett svar. Även om det är negativt för min del...


Jag önskar jag vore känslokall... faktiskt.... hade varit så mkt lättare....

Tror inte All Ends är så bra att lyssna på just nu....

off....

--------------
update....

Gratulerade kusin Andreas idag. Han frågade hur det var med mig (o vice versa), jag sa som det var. Att det är KASST! Så han ringde o hörde hur det var med mig. Gulligt av honom.
Vi brukar typ ALDRIG prata i telefonen nämligen..

Min polis kusin som tydligen blivit tjock? ;P (enligt släkten hanses)
Vilket jag iofs tvivlar på... hehe
Ska till många kg:n för att den där ska bli tjockis. :)

oh well! Me like Him iaf!

nu off igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Raka puckar är alltid bäst, ärliga besked/svar så man slipper gå och undra och fundera. Jag hoppas du får veta något Snart snuttinuttan så du slipper gå och fundera för sånt är jobbigt.

-kraamas-

Anonym sa...

Kram på dig. Låter inte kul det där.

Erika sa...

Marie: mmm. så sant så.

Maria: näää.. ren tut sagt ett helvete för tillfället. men men.

Jag går vidare