Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 19, 2009

Jag vet inte

hur jag skulle klara mig utan Ida och Emil... Fick litet breakdown idag så Ida tog sitt pick o pack o kom hit medans Emil drog o tränade. Mkt uppskattat, även om jag sa att jag inte visste hur jag ville ha det.... thnx babe... o tack för att din gubbe ställde upp o skjutsade in.

Träffade Mamma idag. Fick jätte fin födelsedags present från Egypten. :) Massa lycklig. skall ta kort på den senare o lägga ut....

Min mamma tyckte inte om hur det såg ut i mitt kök... så hon ställde sig o diska. sötnosen. :) Det tog ju iaf en timme o få ordning på mitt kök.... hon orkade inte med mitt "organiserade" kaos.

Älskar min mamma... jajamensan!

Måste ta tag i mig själv snart känner jag. Onödigt o deppa ner sig eg....
Vill bara att allt det här med Pälsk (?) ska bli överstökat så jag kan gå vidare med livet.... orkar inte må dåligt... Har haft så mkt jobbigt under året som var att jag inte pallar mer snart... Någonstans får gränsen gå...

Planerat fest på fredag. Jag ska försöka orka. Det e ju ändå här vi ska vara.
Det blir ett gäng från jobbet sedan kanske ngn mer enstaka utifrån som dom känner, o kanske ngn som jag känner... Får se, ska höra med dom på jobbet hur dom vill ha det.

Nu ska jag sitta här o längta o sakna o deppa klart...
Självklart mysa på Mizuki som ligger bredvid mig i soffan som vanligt.
Simba den osociala katten har lagt sig i datarummet på en madrass jag har där inne... :P han kommer väl till natten när jag ska sova o börjar jama...
mina snissepälsklingar.

nu e jag dock dyngtrött. Varit en mkt jobbig dag...

bajbaj

6 kommentarer:

Ida sa...

Anytime babe, you know it :) *pössss*

Anonym sa...

Lilla kära damen Erika, vill du prata om saker och ting så är jag ledig hela veckan, bara så du vet. Jag vill inte att du ska vara problemtyngd eller på andra sätt helt utmattad inför fredagen. Du vet var jag finns ok? *kramar*

//Z

Anonym sa...

Hej vännen!
Ville bara säga Aj lööv jo!! *Puss*
Vi ses snart!

Erika sa...

Zwirre: tack så mkt vännen. Jag hoppas det löser sig dock.. Men Fredag så blir vi här iaf. :)
*KRAMAS*

Louise: Löv jo 2 väry mach!!! tack för att du finns gummsan.

Anonym sa...

Erikan, Mariesan finns oxå här-nicka- Hon kanske inte alltid är så mkt och ha men hon försöker-nicka- Hoppas det löser sej till det bästa och du får må bättre snart och får en rolig fredag!

Erika sa...

Tack tack Marie. Skönt o veta!
Alla är mkt att ha inkl du juh!

Mmmm, det blir nog bra. bara jag får veta hur d ligger till o kan lugna mig lite..