Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 18, 2009

....

tydligen så har älskling min missat massa möten i församlingen... Dom tycker att han har halkat in på fel bana?? Som det verkar skyller dom det på mig för att jag inte e vittne? eller....
Tydligen har församlingen bestämt att han måste välja mig eller "familjen"....
"För enligt bibeln kan ju ett sådant här förhållande skapa framtida problem". Som att ett förhållande inte kan skapa proiblem inom församligen med.... Vi fick ju typ bevis på det redan i höstas!

Dom ggr:na Pälsk missat möten har han antingen festat med grabbgänget eller gjort ngt annat....
Det är FÅ ggr han har varit hos mig när mötena har varit.

För JAG brukar nämligen säga till honom att han bör gå!

Det är INTE mitt fel att han missat möten! det är HELT upp till honom och hans val!
Det går inte att skylla på att det är pga han och mig!! för det stämmer INTE!

Men visst. Hoppas ni är lyckliga nu när ni försöker förstöra för oss...

Jag borde ha vetat bättre än att involvera mig i det här.... Jag trodde verkligen på Pälsk när han sa att det inte skulle bli några problem... tji fick jag... Pilutta mig.... Finns tydligen rötägg överallt som ska förstöra.....

Det säger sig ju självt... får man valet att välja sin "familj", eller mig som det nu är i det här läget... då väljer man ju "familjen"...

Jag trodde att Gud i grunden förespråkade kärlek... Inte försöka ta det ifrån varandra....
Men tydligen inte....

Inga kommentarer: