Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 15, 2009

Nyvaken

och rejält trött. Tänk så det kan bli när man sover FÖR mkt!
minst 10h sömn. Fast timmarna nu på morgonen har varit halvdvala. vaknade eg första gången vid 8 men vägrade gå upp då eftersom idag skulle vara min "vilodag" ;P

Har lyckats ta mig till gymmet 3 ggr denna veckan. Riktigt skönt. Men kan inte röra mina triceps utan värk just nu. ska bli intressant hur det går att köra bil ut till Vad.
Nåja, jag får glädja mig med (hehe) att Ida också har träningsvärk så jag inte är den enda ;P

Nu till ngt annat! Det blir förmodligen att åka till Örebro på Lördag. Ta en drink eller två med Maria o Micke, spela Buzz (hur man nu gör DET) och snacka lite. var TOKLÄNGE sedan jag träffade dom! skall bli skojsigt :)

På söndag bär det av hem i "god tid".
Ska nämligen på 1 års kalas för lilla Salma. Ska bli trevligt! åker jag 12 så hinner jag kanske hem att byta om också. *s* Det löser sig!

Om några timmar bär det av ut till Vad för o umgås lite med Ida och Emil. Väntar bara på att Tobbe ska komma hit så vi hinner äta lite innan vi åker dit. Han skulle gå iväg till sin brorsas jobb idag o söka in sig där. Dom behövde tydligen mer folk. Hoppas han får det. Han behöver det! För sin egen skull.

Nu blir det nog en frukostbit :P

Inga kommentarer: