Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 28, 2009

Gymmet...

Har precis varit där... Men som dom föregående gångerna då jag har haft min ryggdag så har jag inte kunnat göra rygg extensions eftersom det varit cirkelträning vid dom maskinerna då.. :/

Illa, måste ta igen det på fredag!

Får se vad som händer på fredag. Blir kanske lite onykter då om jag har tur. :P
Om man nu kan bli LITE onykter med dom där... ;P

På lördag blir det att fira mammsen min. Hon fyller 50 imorgon. Jag måste komma ihåg att ringa henne... *memory note* ;P
Det blir myspys iaf! 3 rätters på Dickens ju.... om jag inte redan skrivit det i ett annat inlägg... hehe. *inget minne*
Blir skojs! Ida ska också med!

Det börjar bli dags att planera sommaren. Försöka se vad jag har råd med för upptåg!
Bandit kryssning i april förmodligen. MetalTown i Juni, KANSKE Arvika :P beror lite på om d kommer nå fler bra band dit än depeche... :P

Hade så gärna velat åka till download. men d e nog kört. :/ Nåja, får hoppas på att deras line-up e KASS. ;P
Får bli Download nästa år istället! Eller hur Ida! :)

Nu ska jag dricka ur min protein shake sedan ta en dusch. jag luktar inte godis efter gymmet kan jag tala om. ;)

Ikväll blir det kyckling pasta utan ost från palma... göttigt. :)

Tack alla mina vänner som sällt upp med massa tröstande och stöttande ord.. Jag älskar er alla. Man kan inte ha bättre vänner.

Inga kommentarer: