Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 26, 2009

Ytterligare

Ett pass på gymmet!
Skönt skönt. Körde bänkpress idag igen. Mkt för att Ema inte skulle hoppa den övningen. Men det känns att jag körde det igår med. ;)

Har hållt igång bra nu dom sista veckorna. 4ggr i veckan. :) Nöjd!

Funderar på att sänka lite i benpressen imorgon och försöka gå ner lite djupare istället.
Få lite finare rumpa. :P Kan behöva lite rumpa till mina framtida Älg ben. haha! :)

Däremot tänker jag köra lite mer övninga för framsida och baksida lår så att jag bygger mer där. Däremot vill jag minska överkropp.. (självklart bygga lite OCKSÅ)

Nåja... Ska äta lite nu. sedan sova några minuter....
Röjjer lite volbeat och scar Symmetry nu. niceigt som TUSAN! :)

Now; Gimme tha foood! ;O

Inga kommentarer: