Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 24, 2009

kvällen

var super lyckad... :)

Mkt nya människor som jag tyckte jätte mkt om!

Några gamla vänner/jobbarkompisar som dök förbi med. jätte mys! :)

Jag blev bara lite ledse typ 2 ggr under kvällen. o då gick det rätt bra att hålla tillbaka det o tänka på nuet. :)

Älskar mina jobbar kompisar och nära o kära som kom hit..

Löw er!

Nu ska jag nog sova...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Uhhhh du får Kanske berätta lite om gårdagskvällen för mej senare idag, om jag vågar vilja veta:p

MEN jag vet att jag hade kul=)

kraam

Erika sa...

Hahaha. Jo jag får nog kanske göra det....
:P

Anonym sa...

Men det verkar jue som jag har mera koll än dej på en del saker:P

Erika sa...

HAha, njaaa, kanske. Jag sprang mest runt o småpratade med ALLA. Dvs jag pratade inte speciellt länge med ngn. :P

Anonym sa...

Toppenkväll igår Erikan, tackar och bockar för den :) Kramar!

Erika sa...

Zwirre: Ja den var superlyckad! Tack för att du kom vännen! *kramas*