Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 23, 2009

fest

Ikväll..... Kommer massa folk. var typ inte meningen att bli så många. men nu i slutändan visar det sig bli en hel del.. Folk som vill ta med sig andra o så.... Gör inget. roligt med fest. :)

Ska försöka ha roligt ikväll iaf... hade en dålig dag på jobbet idag...
Riktigt värdelös! Tur att jag har mina älskade tjejjor där iaf och Lasse. :) Han är en ljusglimt på jobbet :)

Jag o Lena hamnade utanför o hade en krampaus en stund. :) det var välbehövligt för både henne och mig.

Nåja, nu åter till städande, så man vågar ta hit folk!

kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll kör vi med leenden tills vi stupar. Att leva för ögonblicket är ibland det mest skonsamma för sinnet. Ser du inte till att roa dig ordentligt lovar jag att assistera dig med leendena :)

Kramar

//Z

Anonym sa...

Heej gumman!
Hoppas ni får skoj ikväll!
Vi blir hemma o tittar på tv, men hälsa alla jag känner. =)

*kram