Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

januari 31, 2009

Baksmälla!

Jaaajjemen! :P Men vaken för tidigt. Var ju tvungen att gå ner på stan o köpa present till mamma! Men det var skönt att komma ut i friska luften iaf. hehe.. :P

Festen igår var riktigt lyckad. 2rundor med fylleringen och två 2rundor med sanning och konsekvens "den elaka versionen"! haha Kan ju tala om att folket blev fulla... Så även jag. :)

Vilket kanske visade sig i mina nattliga blogg inlägg. :)

Nåja kom hem från festen rätt sent. Fick lifta med en kille från jobbet o hans skjuts till Fagersta. sjysst som fan! slapp jag komma hem kl 15 IDAG... Tuuuuur! :P

Väl hemma så hade vi en Herr GitZ vaken på msn! Så det blev att "snacka" av sig lite med honom. Thnx för det! Minns ju NÄSTAN allt vi skrev. :)

Näe nu ska jag vila en stund till. ;P Sedan kommer nalle o Katja till stan. Och det luktar öl i min lägenhet. ;( från förra festen... illa illa..... hehe

*borta* :P

Inga kommentarer: